צריכים טכנאי אמין ומקצועי בתוכלו להזמין בי מחשבים מומחה תקלה במחשב ניידים ונייחים.
מחשבים היו מועדים לתקלות בכל עת ובכל חלק בעולם.
אחת הסיבות העיקריות לכך היא שמכונות אלו דורשות מכונות חזקות וכוח מחשוב.
בנסיבות כאלה, יש יותר סיכון בגלל פוטנציאל אוברקלוקינג.
תקלות מחשבים או תקלות לא אומר שהכל אבוד.
שחזור נתונים הוא תגובה אחת לטיפול בכשלים מכניים.
הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר אתה נמצא במחשב ואתה זקוק לעזרה, הוא לומר לעצמך שהכל בסדר במשרד.
דע שעשויים להיות תהליכים שעדיין עובדים במחשב אחר.
בדרך כלל מדובר בשרתי דואר אלקטרוני, מערכות ניהול
ואפליקציות הנהלת חשבונות כמו SAP. מחלקת ה-IT בחברה תתחיל בהליך גיבוי מחשב בקרוב אז אל דאגה!
תקלות במחשב הן אירועים שגורמים לתפקוד לא תקין של המחשב. ישנם מספר סוגים של תקלות נפוצות:
- תקלות תוכנה – בעיות בתוכנות המותקנות במחשב כמו שגיאות, קריסות או וירוסים. ניתן לפתור בעזרת עדכוני תוכנה, אנטי-וירוס או התקנה מחדש.
- תקלות חומרה – בעיות ברכיבים פיזיים כמו כונן קשיח, זיכרון RAM, מעבד וכרטיס מסך. דורשות החלפת הרכיב התקול.
- שגיאות קטסטרופליות – "כחולות המוות" – מסך כחול פתאומי המעיד על תקלת חומרה או קושחה חמורה.
- התחממות יתר – עלייה בטמפרטורת המעבד או המסך עקב בעיות קירור ואוורור. דורש ניקוי אבק והחלפת רכיבי קירור.
- איטיות והשהיות – ביצועים לקויים הנגרמים מעומס יתר, וירוסים, או מחסור במשאבים כמו זיכרון.
- קפיאות והקפאות – המחשב נתקע ללא מענה ודורש אתחול כפוי. יכול לנבוע מבעיות בתוכנה או חומרה.
תקלות מחשב דורשות איתור הגורם ותיקון או החלפת הרכיב התקול על ידי טכנאי מחשבים. חשוב לעשות גיבוי נתונים סדיר כהגנה מפני אובדן מידע במקרה של תקלה.
תקלה במחשב ניידים וניחיים
אחד הגורמים המאתגרים ביותר מופיע כאשר ארגון גדול מנסה לשחזר תאריכים מהתקני אחסון מגורדים – כוננים קשיחים וקלטות אחסון למשל.
אם נלקח גיבוי, אז זה אפשרי לשחזר במהירות נתונים מבסיסי נתונים, מאחסנים של מערכת קבצים המנוהלים על ידי יישומים כגון DB2/SQL Server וכו',
הבעיה הגדולה הראשונה היא הוצאות העיבוד המושפעות מהדרישות ההולכות
וגדלות של מספר מעבדים ותוכניות על אותם מעבדים. כשיותר
ויותר אנשים משתמשים במחשב, ללא כל פיגור טכנולוגי,
ייצור הנתונים המוגזם בפורמטים ובגדלי קבצים המשתנים ללא הרף ממשיך לגדול באופן אקספוננציאלי.
הבעיה הבאה מגיעה עם עבודות תחזוקה הניתנות לאוטומטיות בקלות אך היא כל כך יקרה שהיא גוברת על היתרונות שלה.
ניתן לטעון, אנחנו רק מחמירים את המצב מכיוון שנראה שאין שום תועלת באיזון
בין מה שאנשים רוצים לעשות עם מחשב לבין המגבלות הטכנולוגיות שמטפטפות אותו עד לקצהו של המשתמש.
תיקון תקלות מחשב על ידי טכנאי מחשבים
מחשבים שולחניים ומחשבים ניידים יכולים לפעמים להתקלקל עם תקלה שהם לא יכולים להתמודד איתם.
פנה לטכנאי מחשבים עד הבית מקצועי אשר יוכל לאבחן ולתקן את הבעיה במלוא יכולתו של המחשב שלך.
אחת הסיבות העיקריות למזיקים במחשבים היא בלבול לגבי הניווט שלהם.
מסיבה זו, אל תהססו לפנות לטכנאי אבחון מחשבים שולחניים
ומחשבים ניידים מקצועיים ב-IDS לצורך פתרון תקלות יעיל נגד תוכנות זדוניות,
תוכנות ריגול ווירוסים, כך שאתם תמיד מוגנים מאיומי אינטרנט.
פתרון בעיות יכול להיות מתסכל. אולי תצטרך להתמודד עם הרבה ז'רגון שאתה לא מבין או שמישהו יעזור לך
אבל העלויות יכולות להצטבר במהירות. חסוך זמן וכסף על ידי שכירת טכנאי משלך,
אבל אתה צריך לדעת איך למצוא את המתאים ומה הדברים שהם צריכים לעשות.
איך למצוא טכנאי טוב:
-חפש ביקורות ובדוק אם יש להן דירוג A+
-עיין ברשימה המלאה של השירותים המוצעים וראה מה מתאים לצרכים שלך
-בדוק את רמות התמחור שלהם וקרא הערות שהשאירו לקוחות קודמים
-שקול לקבוע פגישה אישית כדי שתוכל להעריך
את הפרסונות שלהם במהלך הביקורת לפני מהם מהמקוון בלבד
מהן תקלות מחשב?
תקלה היא שינוי פתאומי, לא מכוון, לאות או לנתונים. הם יכולים לנוע בין מינורי,
כמו שיהוק דיגיטלי קטן, ועד מז'ורי וקטלני, מה שמביא את המערכת כולה על ברכיה.
תקלה או באג במחשב היא שגיאה פתאומית שעלולה לקחת את הנתונים,
התוכניות או הקבצים שלך ולעשות אותם בלתי שמישים. רבים חושבים שזה התחום
הפסקה מתרחשת כאשר אף אחד לא יודע מה בדיוק קרה שגרם לקריסת מערכת או התמוטטות של מספר מערכות בתוך רשת,
חברות מרשתות כלליות ברחבי העולם חוות את אלה היום יותר מאשר בשנים האחרונות,
כי ליותר אנשים יש גישה למידע של כיצד המערכות פועלות באתרי אינטרנט המכונים 'מדריכי פריצה'. כאשר מחשבים
מה אפשר לעשות אם יש תקלה במחשב?
כאשר מחשב קורס זה בדרך כלל תוצאה של בעיית חומרה, תוכנה או אספקת חשמל.
לפעמים הפתרון לבעיה זו קל כמו הפעלה מחדש של המחשב.
כמה צמצומים של בעיות קורות כמו הסרת התקנה או עדכון תוכנה פגומה או שדרוג לגרסה חדשה של מערכת ההפעלה –
אם אלה לא עובדים, ייתכן שיהיה עליך לפנות למומחה ו/או לתת שירות למחשב שלך.
עלינו להיות ערניים בניסיונותינו לא רק לטפל במחשבים שלנו, אלא גם להתעדכן בעדכונים כך שניתן יהיה לפתור את הבעיה בדרכים המהירות ביותר.
תקלות נפוצות במחשב כוללות:
- וירוסים – תוכנות זדוניות הגורמות נזק למחשב ולמידע בו.
ניתן למנוע אותם עם תוכנת אנטי-וירוס עדכנית. - תוכנות פרסומות – תוכנות לא רצויות המותקנות ללא הסכמה ומציגות פרסומות בדפדפן.
ניתן להסיר אותן באמצעות תוכנת הגנה או סורק תוכנות רוגלות. - האטה וקיפאון – בעיות ביצועים הנגרמות מחוסר משאבים, תוכנות כבדות או וירוסים.
ניקוי דיסק קשיח והסרת תוכנות מיותרות יכול לשפר את הביצועים. - שגיאות כחולות – מסך כחול המופיע באופן פתאומי, לרוב עקב תקלה בחומרה או בקושחה. עלול לדרוש תיקון או החלפת רכיבים.
- הפסקות חשמל – גורמות לכיבוי פתאומי של המחשב ועלולות לגרום נזק לרכיבים. מומלץ להשתמש בשקע מגן.
- התחממות יתר – מעבד או כרטיס מסך חמים מדי עקב בעיה בקירור. עלול לדרוש ניקוי אבק והחלפת מאווררים.
- בעיות חומרה – כשלים בכונן קשיח, זיכרון, כרטיס מסך ועוד. ניתן לאתר באמצעות אבחון ולתקן או להחליף רכיבים.